Hinner faktiskt inte skriva så mycke nuu:(

MM.. God jul då alla... eller.. nästan iallafall:)
Tände första ljuset i min egenhändigt tillverkade, otroligt solida (består av en glas skål, blockljus och sand mestadels så den är ganska... lagom stabil sådär:) i går, tillsammans med alla andra mina ljus va attans mysigt. Tror attsingen jag har hittat mammas pyromangen och Jag vårdar den väl ska jag väl säga. Går åt en hel del ljus här uppe. Ljusen gör nämligen att den attans tråkiga lästimmarna blir liite lite roligare.

AH! näe.. titta på klockan.. måste halka iväg och träna med Petra en stund:P
Kanske skriver mer sen.. men asså.. ni måste förstå där ute att jag Läser verkligen dag ut och dag in, man orkar eller har inte så hiskelit mycke tid att skriva saker, plus att det inte händer så attans mycke när man bara sitter i sängen och läser..
Men.. hände faktiskt lite i helgen, släpade grejer ifrån ikea igen tex, va inte mina den här gången dock haha!

Hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0