Allt går om man vill...

Happ.. 12 timmar kvar då... har inte sådär jätte mycke ångest men.. det kommer.. inatt... jag lovar.. uuuush! näe.. den kom nu... när jag skrev det.. blääääääääääääääääääääääääääääää!
AÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGEST
ÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGEST
ÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅ
NGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGEST
ÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGEST
ÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅ
NGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGESTÅNGEST!!!!!
Jaja.. imorrn... är det över... för den här gången.. om 5 veckor är det dags igen..

Ångest är mitt liv nån vecka i månan nu, bara att bita ihop...

Lever efter mitt nya motto i livet som slog mig när jag gick till skolan i tisdags...
Allt går bara man vill, det är en fråga om inställning...
så dä så!

Näe.. nu ska jag gå ut och gå sen är det godnatt världen....

Kommentarer
Postat av: Petra

Det kommer gå tokbra kompis! Jag tror på dig jag :)

2008-11-06 @ 21:08:07
URL: http://petrolatum.devote.se
Postat av: cellofia

Jag med :P

2008-11-06 @ 21:18:22
URL: http://cellofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0