Min broder gruppbefälet...??!!

Ville bara säga grattis till min bror oxå som ska få privilegiet att tjäna vårt land i händelse av krig, som gruppbefäl till och med! Stolt ska jag väl faktiskt säga att jag är haha! Kanske finns hopp för dig där bakom CS kaggen du har skaffat dig under årets lopp;) Vet att det kommer gå attans bra för dig, lugn som en filbunke och stark som en oxe.. när du vill that is...
Smart av dig oxå att göra lumpen nu i lågkonjunkturen och allt haha! du tjänar ju till och med lite pengar på det mot mig vars plan är att bli gravt skuldsatt men ptjaja.. grattis iaf lillebror!

Kommentarer
Postat av: Petra

hahahaha! plan att bli gravt skuldsatt!

Sötnos! Får hoppas att utbildningen bjuder på mer än det! Haha!

2008-11-25 @ 12:51:24
URL: http://petrolatum.devote.se
Postat av: Patrik

Tack syster :) min cs kagge är faktiskt bra att ha nu när det är så kallt ute... det sa dom iallafall på pliktverket... bättre att va överviktig än undernärd :)

2008-11-25 @ 13:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0