Ännu en grej vi är attans bra på...

Jahaja.. blev 100 sidor till idag, jiippi för mig. Det roliga är att jag faktiskt känner att det har fastnat i huvet.. mycket bra mycket bra! . Ptjaja.. dagen hade iaf en ljusglimt i min ensama torra tråååkiga helg, de tre små flickorna kom hoppande vid tre tiden (Petra hade ett ungefärligt halvkilo godis med sig som vi slukade i ett NAFS! ojojoj... äta är en annan talang vi har förutom att skratta hihi!) för att färdigställa vår powerpoint inför mastodont redovisningen på 20 minuter vi ska hålla på tisdag. Ska bli lite intressant.. ska inte säga kul för då ljuger jag .. men intressant.. absolut... ska sitta från 0800 på morgonen till 1700 på kvällen om allt blir som det står på schemat HOPPAS INTE! kommer inte palla med att sitta så länge, lär ju klubba ner nån med närmast lämpliga föremål.

Fick lite mer vatten på min kvarn idag gällande min teori om att Integrerad organisationslära boken kommer från helvetet  föresten, Petra råkade nämligen välta ut ett glas vatten(okej.. det va inte så mycke kvar men ändå) på bokfan och på nåååge vis (antagligen med djävulens hjälp!) undkom den utan att ens ha behövt känna på det miiinsta lilla fukt! inte ens en liiten liten droppe!! Okej... det va väl egentligen inget dåligt, har ju inte haft tentan än och det är nog.. ganska bra om jag faktiskt har boken då. Blir nog inte så lätt o klara sig annars..

Njaja.. nu vet jag inte riktigt... ska nog nana lite jag, får besök kl 10 imorrn bitti då vi ska gå igenom vår presentation ett par gånger innan vi släpar oss iväg till skolan för att testa så att presentationen är kompatibel på MAC och för att se om vi kan få ett kursbetyg från förra kursen. Spännande spännande.. mycket spännande..

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: cellofia

vår presentation kommer äga ;)

2008-11-03 @ 17:29:47
URL: http://cellofia.blogg.se/
Postat av: Kusin S

Tänkte bara önska lycka till inför redovisningen imorrn och tentan på fredag. Det låter som att det kommer gå fin fint! Skulle bara säga också att det är jätteroligt å läsa din blogg, så vet jag iaf lite vad som händer uppåt i landet, när jag är så dålig på att höra av mig:P Ha det gott!

2008-11-03 @ 20:37:19
Postat av: Kusin S

Tänkte bara önska lycka till inför redovisningen imorrn och tentan på fredag. Det låter som att det kommer gå fin fint! Skulle bara säga också att det är jätteroligt å läsa din blogg, så vet jag iaf lite vad som händer uppåt i landet, när jag är så dålig på att höra av mig:P Ha det gott!

2008-11-03 @ 20:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0