Service-dyslexi... det ni...

Känner att jag har blivit ganska dålig på dethär med att uppdatera bloggen. Men.. asså.. det händer inte så mycket mer än det som alltid händer. Jag pluggar, har lite ångest föratt jag inte läser tillräckligt.. villket antagligen är en ganska obefogad ångest men JAJA! Just nu är det den rosa tjockisboken som gäller, den som är aningens difekt. Kapitlen i mitten ligger nämligen lite huller om buller och en del sidor har hoppat antingen 100 sidor fram eller 100 sidor bakåt. Mitt läsande har alltså blivit till en spännande sidjakt from time to time villket inte är lika kul som det kanske (kanske inte) låter. Ringde to the good people of Bokus idag och undrade om dom inte kunde skicka en ny bok, fick dock svaret att jag var tvungen att maila in en reklamationsanmälan för att få ett reklamationsnummer innan jag skickade in boken och fick en ny. DETTA kan jag icke finna mig i då jag antagligen inte kommer att få den nya boken innan.. ptja.. nästa år? och då är min tetna över, vad hjälper den attans boken då även om den faktiskt har sidorna i perfekt kronologisk ordning?? Näe.. Bokus har tappat en kund.. iallafall tills den dagen mitt trogna Lycknis inte kan bistå med de böcker jag behöver, för även om Bokus är dyrt (och lider av svår service dyslexi) så är adlibris dyrare och.. pengarna styr..

En ypperlig julklapp från någon som vill ge en riktig nytto grej vore ett bokbidrag tacktack...

mm.. vad händer annars då? ptja.. jag vet inte... har bokat biljetter hem för julen, kommer hem den 19 dec typ.. 10 på kvällen eller någe... Innandess den 12e, direkt efter tentan, styr jag kosan mot Stockholm  för Julklappshandel med M. Ska bli attans jätte mysigt, hoppas bara att det ligger lite snö kvar:)

Kommentarer
Postat av: fia

Vad har du fått för knasbok??

2008-11-27 @ 21:10:20
URL: http://cellofia.blogg.se/
Postat av: jag

Den knasigaste knasboken av alla knasböcker...

2008-11-27 @ 21:18:16
Postat av: Patrik

DH ew najs

2008-11-28 @ 00:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0