TRÅK!!!!

Mm.. Idag är en attans tråkig dag.. har läst 180 sidor av mördarboken och har ungefär lika mycke kvar.. eller lite mer än så tom skulle jag tro okej för att jag läser om skiten men, det gör det inte lättare ska ni veta.. mördarboken från helvetet har inte fått det namnet för skojskull ooooneeej! Ush blä och fyyy!
Sitter här och proppar i mig massa godis, eller jag har suttit och proppat ett ganska bra tag och nu och har aldeles strax nått botten, villket gör att min mage mår ganska mycket mindre bra just nu, men jaja.. själen mår lite bättre än innan jag gick ned till mitt svindyra "lill ICA" och inhandlade mjölk, juice och fil plus lite godis för ett par korvören mer än vad jag hade fått betala om jag hade orkat masa mig ned till nacksta. Men men.. det är kallt.. och halt ute, kände inte för att släpa mig ända dit ut. Kunde ju ha gjort min årliga publika halkning på arslet. men näe.. sparar på den en stund.

Näe.. måste säga att jag fortfarande har julkänslor, vädret är ju perfekt.. ba granen och pepparkakerna som fattas... har sneglat på dom där attans pepparkakorna men.. näe.. kan inte inte nu! Förstörde ju julen redan i oktober förra året genom att käka pepparkakor och börja lyssna på julmusik! får icke hända igen...

Jaja.. nu har jag dravlat ett litet tag, ska ringa MuffinMagnusen min (nääe.. nu får jag sluta hitta på smeknamn åt stackarn på bloggen.. är ju pinsamt va attsingen haha!) och skicka ett mail till farmor! Ha det så braa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0