Muffin master...

MMmmmmm! Sitter här efter en lagom lång Workshop-dag och käkar en nybakt muffin, otrevligare stunder har jag väl haft kan jag säga...

Väntar på att familjen ska komma in genom dörren... dom har åkt ett hiskelit tag nu och senaste rapporten från mamma var att Joakim levde på hoppet om att nååågonsin komma fram "Man ska inte ge upp" tror jag han hade uttryckt det den lille stackaren. Jaja.. det kan inte vara så attans långt kvar nu innan dom är framme i mitt halkiga, isiga kalla, snöiga ja kort sagt vintriga sundsvall. Att det är halkigt har jag blåmärken som kan vittna om, okej, inga stora, but still, ramlade på arslet igår när jag var påväg hem ifrån en fikasession på Barista. Som tur var hade jag hela väskan full med träningskläder (Jag och Petra jobbar HÅRT inför beach 09 nu.. eehm.. eller... vi ska göra det... inledde STARKT igår med ett Powercore pass... firade framgången med fika som..sagt...men ptja) och den gjorde att mitt fall blev aningens lättare, eller det gjorde att mitt fall blev hårdare på vänstersidan men jaaaja! Det hela resulterade i ett par blåmärken och att min gångstil nu har nedgraderats från stel pensionär till full on pingvin, vill ju inte ramla igen eller hur?

Jaha.. resten av veckan då? ptjo.. den inleddes med en lat måndag, en halv galen svensk/amerikansk föreläsnon...
EHM! nu kom dom! hej hopp...

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, du skriver så underbart! vet du det?

2008-11-20 @ 23:07:55
URL: http://www.nogg.se/Idson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0