hum.. ja.. hur gör man???

Jupp.. då hade jag lyckats sätta mig i ytterligare ett fack, Bloggarna. Jippi, grattis till mig!

Sundsvall.. har bott här i... 7 veckor och 2 dagar om några timmar och trivs fortfarande som fisken för den som undrar. Har de två senaste veckorna fått uppleva vad studentlivet kan vara. Dag efter dag då man faktiskt ska gå upp och plugga för SIN EGEN skull och inte för att man går till skolan och blir jagad av en packe lärare annars.
Det är lite sjukt, man vet verkligen inte vad det är för dag. En fredag kan lika gärna vara en onsdag och en lörda kan se exakt likadan ut som en måndag, det enda man vet är att arbetet ska in om så och så många dagar. Det låter deprimerande haha! men det är inte så farligt... inte nu ibörjan iallafall. Klarade mig över första hindret med livet i behåll och tror mig kunna klara mig ett tag till:)

På tisdag börjar en ny kurs... organisation och kommunikation.. får väl se hur det slutar.. men nuuu ska jag sova, det här var bara ett provinlägg, ska skriva lite mer om min givande leeeediga och höstiga helg imorron tänkte jag...

just det... den här Bloggen är dedikerad till Naomi, för det är såå vi gör haha! (internskämten  kommer antagligen att hagla tätt ibland, ber om ursäkt för det redan nu)

God natt världen...

Kommentarer
Postat av: celloFia

:D wiiie! en till bloggare. Bra namn på den också haha för det är ju så vi gör!

2008-10-06 @ 14:08:06
Postat av: FaderN^

HEJ HUR MÅR DU.jag gick till jobbet idag.

2008-10-06 @ 18:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0