Önskelista.. first draft

Här kommer en lista då.. julklapps listan. Tror att den kommer uppdateras ganska många gånger under tiden innan den 24e såå... får väl kolla till listan ibland antar jaag...
Okej, here goes, utan inbördes ordning

1.Tofflor att ha när jag går ned till duschen på morgonen
(eventuellt med tillhörande skoteroverall för dom trevliga morrnarna då det TYDLIGEN! kan bli upp till -30 här uppe)
2.En skrivare
(behöver inte vara nått rymdskepp, men gärna en epson, dom har relativt billiga patroner nämligen)
3. En sån.. blandare? till kranen
4. En auxkabel att ha mellan stereon och Datorn (inte under 5 m) och en att ha mellan dvdn och samma stereo ("dubbelkonad" eller vad det heter, ÄH! Putte förstår:P)
4. Presentkort hos världens bästa IKEA
(istället för att skriva allt jag vill ha där ifrån gör)
5. hum.. mer presentkort, kläder?

Hum.. va ju så mycke jag ville ha för några dagar sen?? försvann... men.. fårväl uppdatera som sagt..
Näe.. nu ska jag plugga lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0