Tapeeetklister mumsmums:S

Hej hej hallå dagboken... är det inte så bert alltid börjar? gaah.. kan man börja sämre? haha! jaja.. äh... blidde en ny dag idag igen tro det eller ej. Kände mig inte jätte motiverad att gå till skolan även om jag visste att vi skulle ta itu med eCoffee igen. Vi skulle ju vara så jäkla länge i skolan idag, från 10 till 15.. för någon som inte har behövt vara där alls under två veckors tid så var detta en MASTODONT dag att försöka ta sig genom.
Föreläsningen om organisations historik och annat...ehm... kul var väl sådär... läraren är bra men... kände ändå att ögonlocken började hänga. Var en liiten liiten kamp att orka sig igenom den sista timmen men det gick bra och när vi äntligen fick rast för att äta drog jag en lättnadens suck och bad till högre makter att jag hade snappat upp någonting. Traskade iväg till J huset med Petra för att avnjuta en måltid av mackor och en flaska yogurt med vid detta laget härligt geggig musli. Va inte en jättte tillfredställande måltid ska jag väl säga.. muslin... ska inte ligga i flaskan... veeerkligen inte.. urk.. om man inte tycker det är attans gott med tapetklister vill säga... dagen fortlöpte med Workshop och vi försökte utveckla en intressentmodell för vårt lilla företag, inte helt lätt men ska nog gå bra dethär. You gotta have faith etcetc haha! nej... vi ska tillsammans göra eCoffee till ett starkt och skinande varumärke som skiner över alla andra fiktiva företag i hela universum, eller hur flickor=)

Förutom skolan då så.. hum.. jag vet inte vad som händer, min onda tå har smittat av sig till fotknölen så nu gör det nästan seerriöst ont när jag går. Men.. i sann Magnusson/Gustavsson anda går jag och intalar mig att det går öööver.. Pff....Inga fjantiga doktorer här inte. Sånna kan andra gå till. Grrr.. stark viking... ehm ja..
Haha, nääe.. om man skulle göra något av sitt liv nu kanske, börjar spåra ur det här märker jag:P

puss hej leverpastej.. macka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0