Tempur-knarkarkvart...

Hejhej!
Sitter här mitt köket i hemmet i falköping. Många "hem" att hålla reda på just nu haha! Eller, I helgen har det faktiskt blivit ett mindre. Har jag varit med och plockat ihop de sista spillrorna av Magnus liv i Göteborg. Har haft en riktig lyxhelg.. verkligen... lyxigt ur en knarkares synvinkel iaf, har legat på 5 cm tempur-bäddmadrass villket känns lite i ryggen nu måste jag erkänna. Har inget att klaga på egentligen, fick ju ligga nära någon jag längtat efter ett attans jäkla tag. Men men som sagt, Lägenheten i Göteborg är härmed officiellt såld och tömd och jag har inget mer att hämta från Sagogången 29, Hisings backa, Göteborg, sverige, europa, världen, unviversum, vintergatan etcetc. inte nu på en stund iallafall. Känns lite ledsamt, gillar Göteborg, älskade lägenheten men tyckte kanske mest om vad året i sveriges absolut finaste stad gav mig kanske. Jaja, bytt är bytt och som jag har sagt till Magnus hela helgen när han sett lite sådär nostalgisk och ovillig ut "moving on for bigger and better things hörredu", Stocholm kan nog bli ganska trevligt det också skulle jag tro. Bara stackarn' hittar någonstans att bo så han slipper att bo kappsäck som han gör nu och drar från hotell till hotell. Ushush... Blir nog väl med det...

Ja.. nu har jag suttit här i x antal timmar sen jag började skriva "hej", under tiden har vi hunnit äta mat (igen! herrejesus.. man åker verkligen bara hem föratt äta hihi!), mamma har hunnit baka kakor (som jag får med mig hem imorrn jiiiippiii lär vara sluut innan jag når station i skööövdee!) och suttit och pratat med päronen mina. Riktigt trevligt, längesen... Är lite skumt o va hemma, man är hemma fast ändå gäst. Tror det är avsaknaden av egen säng som gör dethela lite förvirrande. Sängen står ju i sundsvall så det är väl där jag bor, boende no1 för tillfället. Men det känns ändå inte riktigt så för jag kommer bara bo där i tre år antagligen så det är bara ett hem på låns. Jaa... helt klart skumt är det.

Näe.. nu har Putteliten försökt dra upp mig till mitt rum, eller.. lekrummet är det väl nu xboxet och allt står där uppe, föratt spela GH. Kliar i fingrarna måste jag erkänna:P.. springer nuu!
Puss och kram och god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0