Nej jag har inte dött.. däremot är det lite sämre med min telefon...

Hejhejhej! Min kära mor undrade om jag ballat ur med det här med bloggeriet. Så är inte fallet men det är inte lätt att hinna med när man är så otroligt upptagen med att göra... ptja... aabsolut iiingenting alls...
Helgen innehöll inte så mycket mer än typish 150 sidor "integrerad organisationslära" och en lördags kväll med en snorig Michele, som inte kunde sluta kommentera hur "fiiiiin månen äär" och hur mycke hon dooooooog när vi såg på Shan Atci och hela första säsongen av Stocholm live. mycket skratt och en del... onyttigt smuligt som vi härmed vägrar att identifiera med namn...
Resten av helgen.. eller söndagen.. flög förbi ganska obemärkt... man blir rätt snurrig när man sitter o läser... helt plötsligt va det kväll och jag var tvungen och sova..

Igår och idag har jag varit tvungen att pallra mig iväg till skolan, jobba med eCoffee (eller Elsas kaffe som det heter nu mer av olika anledningar), Lyssna på vår otroligt engagerade lektor Kristina som pratat om lite allt möjligt från varumärke till forsknings metoder. Again, det ÄR roligare än vad det låter haha! Särskillt när föreläsaren är så pass engagerad i det hon pratar om, det lyser ur ögonen på henne ibland, på heeder o samvete haha! riktigt trevligt, man kan inte annat än bli motiverad...

humhum.. vet inte om jag är så inspererad till dethär, som sagt.. det händer inte så mycket just nu.. eller, väänta.. m¨ste ju nämna...som alla antagligen redan vet så fick jag panik igår, min mobil har nämligen efter två års relativt trogen tjänstgöring lagt in sin avskedsansökan och fungerar nu bara till ca 50%. Folk kan ringa mig men jag kan inte ringa, ta emot sms eller skiva sms. Kan inte heller komma in i några menyer så ställa klockor och annat är helt omöjligt...
Världens I-lands problem är det.. men va attsingen.. det är IRRITERANDE...

Näe.. nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer.. blir bara tråkigare och tråkigare dethär.

Som den store profeten Shan "the man" Atci säger, Kärlek och respekt!
Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elsas kaffe nu blir ja förvirrad

xoxo

2008-10-15 @ 17:41:54
Postat av: celloFia

Hmm, jag är lite kaffesugen :P blir stan' imorrn istället =) skippade det idag

2008-10-15 @ 18:20:58
Postat av: Patrik

stammar du eller shan? "Kärlek och och respekt!" (detarsavigor.blogg.se) Magnusson 2008 fy fan va ja kan citera

2008-10-16 @ 19:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0