Happy Halloween... jo men visst... mm.. sure...

Jo.. jag vet.. jag skulle ha pluggat sen jag kom hem för.. ptja.. en.. massa timmar sen.. meeen... asså.. disken, va ju tvungen att ta den. Sen var jag tvungen att vattna alla tre blommorna (måste i san pensionärsanda säga att min orkidee asså.. mm.. den börjar bli riktigt fin ,fyra blommor och fem knoppar, jojo, det ni;). Sen kände jag att det var dags att koka ägg och göra äggmackor. Sen skulle jag se lite på tv.. och där.. fastnade jag... Snälla bara slå mig nån, få upp mig ur den här attans sängen! måste plugga NUUUU! Tentan med stort T ska gå av stapeln på freda, Vet icke hur jag ska palla med att sitta från 0800 pip till 1700 och försöka hålla uppe koncentrationen och få ut något konstruktivt, inte bara på en eller två frågor utan FEM! FEM olika frågor ska man tydligen svara på! det är FEM! tillfällen att kunna göra allvarliga fel, få F eller Fx, Fem tillfällen att tappa bort sig fullständigt och börja ordbajsa livet ur sig, FEM tillfällen att lägga sig på golvet som en darrande grönsak och bara ge upp livet som det är just nu för att läggas in på mentalsjukhus! FEM TILLFÄLLEN! FEEEM!! FEEEM! GAAAAAH!
Oj, nej mamma jag mår bra.. ta det lugnt... Lite... hög på all frukt jag käkat de senaste timmarna tror jag.
Ptjaja... näe.. boken.. mördarboken, direktimporterad från helvetet... den ligger här på golvet.. tänkte jag kunde läsa den nu dagen till ära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0