HURRAHURRAHURRA!! för hon är braaa:)


Måste ju faktiskt gratulera vääärldens bästa kusin som fyller 20 idag!
Sabina Lovisa Gustavsson, ett halvår och tre dagar är väl ungefär så länge som vi inte har varit ,iallafall, medvetna om varandras existens. Bott med blott en lekpark imellanoss genom större delen av våra liv och umgåtts under mååånga hundra tusen timmar skulle jag tro. I början har vi faktiskt bildbevis på att det gick vilt till ibland.. HON SLOOG MIG *snyft*.. men efter det har det varit mestadels guld och gröna skogar. Mmm.. barndommens lekar i skog och mark..legobyggande, affärer, långa "erövra" partier, gungdatten med de tre kusinerna Gustavsson (The Kolle adition), senare.. under en sommar.. långa uta heeelvete cykelturer ut till ingenstans.. ja.. vi har umgåtts under många många timmar som sagt och hon är den jag för alltid kommer att lita på, i ur och skur, vått och torrt, översvämningar och gräshoppsanfall, genom eld och faktiskt också vatten. Även om jag har varit "the lesser friend" och har gjort snesteg ibland så hoppas att hon känner likadant för mig, för hur långt bort jag än må vara och huuuur dålig jag än är på att höra av mig så finns jag alltid här! ALLTIDALLTIDALLTID när som helst!
Nu ska jag sluta innan jag blir gråtmild haha:)

Så.. grattis kusinvitamin, ser fram emot minst 21 år till i ditt sällskap!

Vänner i ur och skur:)

Kommentarer
Postat av: Gissa vem ;-)

De där me matte har ju aldrig riktigt varit din starkaste sida...(1988-2008 = 20) HEHE!! de e tur att du skriver så bra!! vet inte riktigt va jag ska skriva förutom: DETSAMMA kusin. jag håller med om allt fast motsatta hållet. jag har inte alltid hållit måttet men vi klarar ju oss rätt bra ändå... hoppas allt ordnar sig så att jag kan komma upp o hälsa på, skulle va så otrooooligt roligt :-D Nu min käresta kusin så måste jag avsluta detta lilla inlägg, för jag ska med mamma o lära mig spela Bridge... Sug på den du!!! Ha det underbart o lycka till me läsning osv...!!!!!

2008-10-23 @ 17:51:57
Postat av: Anonym

2008-10-23 @ 17:52:45
Postat av: Hanna

MEN GUUUD! jag är ju knäpp.. va lite trött igår, tänkte att iochmed att jaaag fyller 20 så borde du fylla 21 men så är ju iiinte fallet.. jaaja.. det bra med en egen interaktiv dagbok är att jag kan redigera själv.. ska genast ändra;P

2008-10-23 @ 18:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0