Fryyysta kakor och juuulen, det är så vi vill ha det i norrlandet...

mm.. livet är allt ganska bra ibland.. sitta i en nybäddad säng  och käka djupfrysta kakor efter en ganska intensiv pluggdag.. okej vi jobbade väl inte ihjäloss kanske men.. sådär lagom! tror vi kommer vara klara i riktigt god tid med det mest tungrodda. Känns hur bra som helst.
Fick träffa min Man idag, för ynka 5 minuter men ändå. Det var ju bara 4 dagar sen vi träffades sist! LYXLYXLYX! Tycker att lidl kan ha grejer här uppe i norrlandet att göra, ganska trevligt med en oväntad guld kant i tillvaron ibland, även om det var en liten kort retsam en:)

Hum.. längtar lite efter julen kom jag på precis nu.. och.. för en gång skull har jag faaaktiskt massa saker jag vill önska mig haha! Det är 90% tråkiga-sånt-som-jag-"behöver"-i-min-vardag-men-som-inte-är-livsviktiga-för-min-fortsatta-existens grejer, men ändå.. det är en lista av saker! en önskelista! en lista av saker som gör det lite lättare för folk att hitta grejer att köpa. Har inte haft en sån sen jag vet inte... jag va... mycket yngre än vad jag är nu...
Jaja iallafall.. Skulle vara trevligt att ha lite jul nu, klappar, skinka, sill, köttbullar och släkt i långa baaanor! Ska bli kul att dra med Magnus på en jul med så mycket släkt att hälften vore nog.. för vissa iallafall:). Han har inte så mycket släkt att prata om så att trycka in stackaren i mormors lägenhet med mina 50 närmsta kommer kanske vara som en liten chock för stackaren, men, lite får man faktiskt tåla. Älskar hela grejen med kaffet och allt folk och kakorna och de allra nyaste medlemmarna i Gustavsson klanen och tror inte att det kommer vara så svårt att vänja honom vid det heller. Kvällen blir ju lite lugnare, även om det är större delen av pappas sida så är det ändå betydligt mindre folk. Attans mysigt det oxå:) Undrar om vi har julen hemma iår??
Jaaaja.. är en bit kvar till julen, just det, Påminn mig någon om att jag måste boka biljetter hem innan dom tar slut! Planen är att jag ska åka till sthlm runt den 18e dec (om älsklingen min har något hem då:S), vara där, åka hem runt 22e kanske och den 25 iväg mot stenungsud och magnus väntande familj som jag har varit så elak att hålla honom ifrån under jul.. Eller, nej... så elak har jag inte varit, va ju faktiskt han som tog upp iden, villket jag inte va så ledsen för iof:)

Hum... påtal om ingenting och julen så är det min kära faders födelsedag idag, hurrahurrahurra för honom:)
Önskar honom måånga många år till som min underbara fader, och hoppas verkligen inte att du ska behöva byta ut mer kroppsdelar nu, TA HAND OM ORIGINALDELARNA för hundan hakar så slipper du sitta hemma o ha tråkigt när du igentligen vill jobba:)

nääe.. nu får det vara bra för idaag... Godnatt och.. god jul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0