Lökfrossa.. och lite grejer till

MM... några timmar har gått och under ett riktigt långkok köttfärsås (med rödlök, gul lök, vitlök, soltolkade tomater, färska champinoner, krossade tomater och en klick creme fraiche, ganska gott, vet inte om jag vågar gå ut bara, luktar nog inte så trevligt haha!) kommit på ytterligare några små grejer att sätta på min önskelista:

1. En ny stekpanna
(den jag har har fina revor i teflonet redan och.. det vassaste jag har använt i den är en SMÖRkniv av TRÄ!)
2. Ett hålslag
(mm.. inte livsviktigt och jag kan kanske hitta en själv.. men ändå:P)
3. En liten liiiten damsugare!
(sa ju att jag bara ville ha tråkiga saker haha!)
4. En trevlig hatt- och skohylla
(har fått för mig att jag vill ta ner den ultrafula hatthylla jag har men shhhh! säg inget till stubo!)

ja.. det va lite till.. ska diska nu.. köket ser ut som bagdad ungefär *suck*

Kommentarer
Postat av: fiiah

hey :p tror jag har läst detdär inlägget typ sjuttioelva gånger nu:p skriiiiv!

2008-10-28 @ 21:49:34
URL: http://cellofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0