Tvättstugaspättstuga...

Ptjahaja... då va det en såndär morgon igen... en sån där.. man går upp i ottan och masar sig iväg till tvättstugan morgon. PEST OCH F-ing piiiina!!! Kan inte sluta gnälla om det även om jag vet att det är mitt eget fel. Kan ju inte skylla det på någon annan. Eller jo.. det finns ju inga vettiga tvättider om man måste ha en akut. Har en teori om att eftersom huvudelen av oss med adress Oscarsgatan 30-34 inte har någon dusch i lägenheterna så tvättar man så iiiiinni helvete istället.. varför? Ehm.. jaa.. jag har inte kommit så långt i tanke processen än. Återkommer!

Jaja, efter det här med tvätten så gick jag upp och sov, studerade tvätten oxå... kritiskt...vi har nämligen något sorts mijövänligt självdoserande tvättmedelsgröjsimöjs nere i tvättstugan som ska vara bra för miljön och ännu bättre för våra plånböcker då vi inte behöver köpa något tvättmedel. Men, frågan är vill man spara på detdär med tvättmedel. Vill ju att saker och ting ska bli RENA.. vita kläder ska inte bli grå! eller? Svarta kläder ska väl inte heller vara grå?? vet inte om jag tycker det luktar så attans gott heller, vill inte lukta tvättmedel, vill lukta JAG ju:(Kom fram till att.. Nääe.. blir nog rapport på det här.. så här kan det inte vara.. Ush..

Efter ett par timmars välbehövd sömn iallafall, lyckades jag komma upp och göra mig iordning precis i tid innan 3 halvglada själar hoppade in genom min dörr, relativt redo för att ta itu med att strukturera upp alla flumflum tankar vi har kring vårt stackars lilla företag. Tre timmar gick och vi hade skrivit ptja... inte sådär jätte mycket. Enades om att splittas och ta nya friska tag imorgon. Va lika bra det för jag va ändå tvungen att springa SPRINGA ner till Sundsvalls icke-centralt-placerade centralstation för att hämta ut biljetterna hem...
Ja.. det va min dag det.. inte så attans intressant.. eeeeller hur haha!
Jaja.. näe.. nu ska jag diktera ett mail.. om tvättmedel:P
God natt...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0