Livet för en cyniskt, bitter och otursförföljd människa.. men ganska nöjd i slutändan ändå:)

Jaha.. året började ju bra....

Men nu.. när jag är ute ur min och Magnus spackel och damm paradis (tro mig.. det är MYCKET bättre än vad det låter:) går allt jag gör tydligen lite snett...
När jag kom hem till lägenheten var elementen paj... igen.. ringde stubo... ingen kom.. ska ringa igen...
Ringde tandläkaren... som skulle ringa tillbaka... när de fått mina journaler... ingen har ringt... ska ringa igen...
Låste ute mig...
Magnus åkte till tyskland och helt plötsligt blev hjärtat lite tyngre.. extra mil känns ska jag säga... ganska rejält ibland till och med:(
Försov mig från ett seminarium.. (var inte examinerande som tur va... jippi)
Vår tenta kommer ligga mellan kl 14-19 på freda.. grattis INFO-08 ni har precis fått den tiden på dygnet där hjärnan är som aaabsolut trögast... jiiiiippi....

Ja.. idag så är det iof inte helt o hållet mitt fel, kära SJ ville inte riktigt gå min väg... sen gjorde de mig arg för att deras "25 kroners kampanj" idag har kostat mig nästan 2000 kr... jupp... för alla avgångar går nämligen inte att köpa så billigt och även om det står att det finns avgångar som kostar 25 kr så kan det vara så att "biljettypen är slut" villket gör att man ändå måste köpa en biljett till fullpris.. nu till min klantighet, jag satt, arg som ett bi, och försökte komma undan billigast möjliga, pratade med magnus samtidigt och råkade boka en obokbar biljett med nattåget... inatt... deeen biljetten har jag absolut ingen användning för eller hur... näe.. så det var väl bara o lägga 600 kr till på en biljett på RÄTT datum och 400 på en hembiljett... okristligt tidigt.. och med byte i örebro... jippi.. hippie.. snippi...

Men jag vill verkligen komma hem så det gör inte så mkt egentligen.. typ.. ba jobbit att vara så attans klantig jämt!
Tur att jag har köpt glass, glass är den ulitmata trösten för all klantighet:)

Men nu är jag trött och ska sova.. samla energi för en riktig lång och trevlig pluggdag innan det är dagen T på fredag!
Sen.. 23.25 styr jag kosan söder ut, är hemma vid halv 8 lr någe typ.. på söndagen ska jag fira min favorit mormor i hela världen och träffa hela tjocka släkten!

See ya'all then!
God natt världen....

Kommentarer
Postat av: fia

Neeeh... missade du seminariet också? :(

2009-01-18 @ 19:21:10
URL: http://cellofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0