Hanna hobby metrologen!

Idag har verderbörande Varit i skolan och fått... en fuuullständig revidering av typ aallt jag trodde jag visste om Photoshop.. Anders Litborn! det här är ett meddelande till dig, PIXELDÖDARE! skicka digsjälv på en kurs illa kvickt så denna pixelslakt som pågår på ållebergsgymnaset kan sluta innan fler oskyldiga pixlar behöver offras! tack...

Jaja.. vädret här uppe är lite skumt för tillfället, det är lixom ganska varmt nere på marknivå så det ser ut lite som om snön... oxiderar? men sen blir det kallt uppe vid träden så det verkar som om att snön lixom fastnar där, det är slaskigt o äckligt men ändå otroligt fiint på någe sätt, såå fint att jag faktiskt tog fram kameran när jag gick hemmåt, döm själva, slask eller naturens absolut vakraste grå skrud:)


Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag ska säga det till honom :P eller iallafall länka :P

2009-03-06 @ 11:48:01
URL: http://www.oseriosskitsomvanlig.webs.com
Postat av: Anonym

menar du förångas kära hanna? (oxidera är t ex när plåt rostar pga luftens syre ;) var tvungen, det är så sällan jag får bidra med tönt-kunskap :( )



snömys vill ha!

2009-03-11 @ 16:46:33
Postat av: Hanna

Menade nog förgås eller.. vaporize as they say in english blir typ.. ja.. ånga? gå upp i rök? äääh.. jaja... tack:P vem du nu är...

2009-03-11 @ 17:47:59
Postat av: Anonym

oops! jag som var så säker på att jag skrev mitt namn! /siri

2009-03-11 @ 18:32:34
Postat av: Hanna

Gissade på att det va du men man vet aldrig:P

2009-03-11 @ 19:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0